1680x1050 : 376 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: wargaming.net, World of Tanks, Golden Joystick Awards, 2011, przegrana, sprawiedliwość
Deweloperzy World of Tanks mimo zakrojonej na szeroką skalę kampanii informacyjnej, spamowaniu skrzynek administratorów fanowskich stron, rekordom Guinessa, oddanym narodzie rosyjskim, próbami przekupstwa, kolejnymi obietnicami, groźbami i banami, nie zasłużyli na pierwszą nagrodę w prestiżowym konkursie „Golden Joystick Awards 2011”.
Dlaczego? Wriothesley wymienił większość powodów.
gratulacje dla zasłużonych zwycięzców.
Jak widać, olewanie graczy się jednak nie opłaca.
Dlaczego zagłosowałem na losową, inną grę:
- zmiana amerykańskich ciężkich czołgów (obniżenie lufy) w ostatniej wersji testowej, nie przywrócenie oryginalnych wartości w obiecanym czasie.
- przeniesienie "testowe" RU graczy na EU, olanie innych graczy jak już to robią, olanie problemu statystyk i dużo dłuższego czasu grania na RU, olewanie pytań
- nie pomaganie przez support okradanym ludziom - 1PAD, oraz grożenie okradzionym graczom banami
- zakłamywanie przez developera Wargaming statystyk forumowych
- grożenie banami ludziom, którzy zauważyli powyższe
- oskarżanie polskich graczy przez CEO Wargaming, że przegrali Ural Steel przez brak skórek z weak-pointami.
- ukrywanie korespondencji między support-em a graczami (bo to korespondencja prywata lol?)
- Tracery
- Spotowanie
- Matchmaking
- Opóźnienia
- Nowy development = nowe mapy + nowe czołgi
- Nowe rodzaje bitew wprowadzane za długo
- klaksony (i podejście, że jak ktoś płaci, to może innych wkur****)
- Istnienie weak-point skórek (no i dodatkowo pracownicy Wargaming używają ich przeciw graczom!!! Nie umieją grać we własną grę bez pomocy???
- przegięcie nowych T4 i T5 lekkich czołgów - no i czemu ich nie ma w bitwach, gdzie jest artyleria, po to zostały przecież wprowadzone, tylko są w bitwach niskich poziomów?
czyli gdziesz 1-2 razy na 10 bitew trafiasz na taki tier. Pomnoz sobie to razy xxxxxxxx graczy ktorzy rownoczesnie z toba sie zglasza tym czolgiem. To ze ty sporadycznie tam trafiasz to nie znaczy ze low tierki na nich sporadycznie trafiaja.
2. zwisa mi to
3. 1PAD ciągle jakieś problemy ma
4. Straszny problem
5.
6. tu faktycznie przegięli, zgadzam się
7.
8. Według mnie jest ok
9. Taki silnik, taka filozofia, nic nie mogą zmienić.
10. Za mało graczy aby poprawnie działał. Albo szybkie wejście do bitwy z skaszanionym matchmakingiem albo długie oczekiwanie na bitwę, co wybieracie?
11.
12.
13 zgadzam sie
14. nigdzie nie czytałem, ze są tylko za złoto, ale może tak jest